viernes, 17 de febrero de 2006

Meine deutsche Familie

Abajo: Rita Jakobson, Ke, Kenneth y Gerald Jakobson. Conocí a los Jakobson en el mes de septiembre, en la degustación de vinos que hubo en Weierbach, y desde entonces nos reunimos bastante seguido. Ellos son unas personas muy amables y la verdad me han ayudado mucho por acá; con ellos y algunos otros amigos también hemos hecho pequeñas excursiones a localidades de las cercanías de Offenburg... o simplemente los visitamos para tener una tarde agradable.
Sube: Rita JAKOBSON, Ke, Kenneth kaj Ĝerald JAKOBSON. Mi konis la geedzojn Jakobson dum septembro, je la vingustumado en Vajerbaĥ', kaj ĝis nun ni kutime renkontiĝas. Ili estas tre afablaj personoj, kun kiuj mi, kaj kelkaj amikoj, faris etajn vojaĝojn al ĉirkaŭaj lokoj de Offenburg' aŭ simple nur viziti ilin por havi agrablajn konversaciojn.
Tampoco debo olvidar mencionar a mis buenos amigos: el Kenneth y la Ke. El Kenneth viene de China, más específicamente de Hong-Kong y lo conocí durante el curso de alemán en el mes de septiembre y también vive en la misma "pensión" que yo, pero en el piso de arriba. La Ke es una muy pero muy pequeña tailandesa :P y viene de Bangkok, y también la conocí durante el curso de alemán en Offenburg, pero actualmente estudia en Gengenbach y normalmente nos juntamos para ir a visitar a nuestra familia alemana los Jakobson. Abajo una foto de nosotros durante la hora de almuerzo.
Mi ne devas forgesi prezenti tre bonajn amikojn miajn ili estas Kennth und Ke. Kenneth estas ĉinano, fakte el devenas de Hong-Kong', kaj mi konis lin dum la germanligvkurso je septembro kaj ankaŭ li loĝas en la sama konstruaĵo ol mi, sed en la supra etaĝo. Ke estas eta eta eta ... eta tajlandanino :P kaj ŝi devenas de Bangkok, mi konis ŝin ankaŭ dum la germanlingvkurso en Offenburg', sed ŝi studas nuntempe en Gengenbaĥ kaj ni kutime renkontiĝas kune con nia familio Jakobson. Sube foto de ni dum la manĝado ĉe la Jakobson.

No hay comentarios.: