jueves, 2 de febrero de 2006

Donde la Ke - Gengenbach

El 20 de noviembre la Ke nos invitó a Gengenbach, porque esa vez quería cocinar comida tailandesa para celebrar la adquisición de su nueva casa :D. Abajo foto de mis amigos: Kanin, Ji, Ke y Pom.
Je la 20-a de novembro Ke invitis al ni al Gengenbaĥ, ĉar tiu fojo ŝi volis kuiri tajlanda manĝaĵo por ni, ĉar ŝi volis celebri ŝian novan domon :D. Jen foto de miaj amikoj: Kanin, Ĵi, Ke kaj Pom.
La comida tailandesa es super sabrosa, tal vez un poco dulce, pero también super picante, por suerte a mi me gusta la comida con ají (echo de menos el pebrecito chileno). Abajo foto de nosotros durante la celebración.
La tajlanda manĝaĵo estas tre tre gustuma, eble iom sukera, sed ankaŭ tro spica, sed mi ŝatas spican manĝaĵojn (mi sopiras la ĉilian pebreon).
Jen foto de ni dum la celebraĵo.

No hay comentarios.: