jueves, 29 de diciembre de 2005

Freiburg

El 17 de septiembre fuimos a Freiburg, ciudad bastante importante que queda al sur de Offenburg, la visita a esta ciudad también estaba organizada por el curso de alemán. A diferencia de las ciudades que ya habíamos visitado, esta ciudad es mucho más moderna que tradicional. En la foto de abajo se puede ver el "Straßenbahn" (tranvía).
Je la 17-a de septembro ni vizitis Frajburg' (laŭlingve Freiburg), ĝi estas tre grava urbo lokata sude Ofenburg', ni vizitis ĉi tiu urbo ankaŭ pro la germanlingvokurso. Malsame al la aliaj urboj ke ni jam vizitis, ĉi tiu urbo estas pli moderna urbo ol tradicia. En la suba foto oni povas vidi la "Straßenbahn" (tramo).
Creo que el sistema de buses es igual en toda alemania (o al menos muy parecido), en la foto de abajo se puede ver un típico bus y el paradero.
Mi pensas ke la aŭtobusoj estas samaj en la tuta Germanio, je la suba foto oni povas vidi kutima aŭtobuso kaj bushaltejo.
En la foto de abajo es una foto de la universidad de Freiburg.
Ĉi suba foto estas foto de la Universitato en Freiburg.
Aquí hay una foto de algunos de mis amigos y yo en el centro de la ciudad. De izquierda a derecha: yo, Quang, Montse, Paulino y Ji.
Jen foto de miaj amikoj kaj mi en la centro de la urbo. De maldekstre al dekstre: mi, Kŭang, Montse, Paŭlino kaj Ĵi.
Esta cuidad tiene un pequeño canal en algunas calles, y cuando uno camina por la ciudad debe hacerlo con ciudado, porque cuenta la leyenda que si uno mete el pié en el canal, entonces debe casarse con una Freiburgerin.
Ĉi tiu urbo havas stratkanaleton, kaj kiam oni promenas sur la strato oni devas zorgeme promeni, ĉar la historio rakontas ke kiam oni metas piedon en la stratkanalo, oni devas edziĝi kun Frajburganino.
La catedral de Freiburg está en la foto de abajo. Ésta es una catedral gótica, al igual que la iglesia evangélica que hay en Offenburg (una forma de reconocer este tipo de iglesias es que tienen muchas puntas).
Sube estas foto de la katedralo de Frajburg'. Ĝi estas gotika katedralo, kiel ankaŭ la protestanta kirko en Ofenburg'.
Esta foto es del interior de la catedral de Freiburg, estaba muy oscuro adentro y tenía muchos vitrales de colores. También cuando entré estaban tocando órgano, porque al parecer estaban ensayando para un concierto que se iba a dar.
Jen foto ene la katedralo de Frajburg', ĝi estis tre malhela kaj ĝi havis multajn vitralojn. Kiam mi eniris la katedralon, mi aŭdis ludi la orgenon de la katedralo.
En la parte de afuera de la catedral, en los muros, habían unos dibujos bastante curiosos. Antiguamente, fuera de la catedral, había un mercado grande y estos dibujos se usaban para medir el tamaño del pan que allí se vendía.
Sur la ekstera parto de la muroj de la katedralo estis kuriozaj figuroj. Antikve, ekster la katedralo, estis komercejo kaj oni uzis tiun figuron por mezuri la grandon de la venditaj panoj.
Después, cuando volvimos a Offenburg, resultó que había una celebración, no estoy 100% seguro de que celebración era, pero creo que era para celebrar a Santa Úrsula (la patrona de Offenburg).
Poste, kiam mi revenis al Ofenburg', mi trovis ke tie okazis feston, mi vere ne scias kiu festo ĝi estis, sed mi pensas ke oni celebris Sankta Ursula festo (la prizorgantino de Ofenburg').
Esa fiesta duró hasta la noche, también tocaron música y hubo además fuegos artificiales cerca de la estatua de Santa Úrsula.
Tiu festo daŭris ĝis la nokto, kiam muzikgrupo ludis multaj muzikojn, kaj ankaŭ estis artfajraĵoj ĉirkaŭ la skulptaĵo de Sankta Ursula.
Y aquí una foto de mis amigos en la fiesta. De izquierda a derecha: Jorge, Marilín, Eduardo, Julio, Montse y Guillermo.
Jen foto de miaj amikoj je tiu festo. De maldekstre al destre: Ĥorĥe, Marilin, Edŭardo, Ĥuljo, Montse kaj Giĵermo.

No hay comentarios.: