sábado, 28 de enero de 2006

Schauinsland CME2005 Exkursion

El 15 de oktubre todos los nuevos estudiantes de CME (Communication and Media Engineering) fuimos a Schauinsland, a una especia de jornada de integración. Abajo una foto del teleférico.
Je la 15-a de oktobro ĉiuj la novaj studantoj de CME (Communication and Media Engineering) iris al Ŝauinsland. Jen foto de la aertramo.
Vista aérea desde el teleférico.
Aera pejzaĵo de la aertramo.
Esta foto la tomamos como 4 veces antes de que saliera, porque andabamos cuidando de que no viniera ningún auto. Abajo: Alberto y yo.
Alberto kaj mi sur la strato :P
Acá: Quang, George, Prashant, Ignacio y abajo yo.
Sube: Kŭang, Ĝorĝ', Praŝant', Ignasjo kaj sube mi.
Foto de nosotros durante el almuerzo.
Foto de ni kaj iuj instruistoj dum la manĝo.
Rob, yo, Quang y Ralf.
Sube: Rob, mi, Kŭang kaj Ralf.
Abajo: Rob, yo, Antonio, Alberto y George.
Sube: Rob, mi, Antonjo, Alberto kaj Ĝorĝ'.
... ufff abajo estamos todos los que fuimos a la jornada y somos muchos para nombrarlos a todos, pero estamos casi la mayoría de CME2005 :D
...ufff jen ni estas tre multaj personoj, do mi ne skribas ĉiu la nomoj :P, sed ni estas la plejparto de CME2005 :D
Foto de la cabaña en la noche.
Jen ene la kabano en la nokto.
Al día siguiente fuimos a visitar una mina que quedaba cerca de la cabaña
Je la sekvankta tago ni eniris en minejo ĉirkaŭ la kabano, jen foto de ni
Y antes de volver a Offenburg almorzamos en un restorant que quedaba cerca del teleférico.
Antaŭ reveni al Ofenburg' ni manĝis en restoracio ĉirkaŭ la aertramejo.
Finalmente foto en la estación de Offenbrug.
Finfine foto je la trajnstacio en Ofenburg'.

No hay comentarios.: